JBBX in beweging – een nieuwe huisstijl en logo

JBBX in beweging – een nieuwe huisstijl en logo
Maak kennis met onze nieuwe huisstijl en logo.

Hoe fijn is het om zo nu en dan nieuwe kleren te kopen of naar de kapper te gaan. Even een opfrisbeurt. En zo geldt dit ook voor merken en bedrijven. Het is goed om als bedrijf in ontwikkeling te blijven en bij tijd en wijle stil te staan of dat wat je zegt en doet passend is bij wat je voor ogen hebt.

Wij hebben de corona-tijd aangegrepen om ook naar ons zelf te kijken. En ons merk, huisstijl en website aangepakt.

Tijd voor bezinning

Vorig jaar maart kwam de wereld plotsklaps stil te staan. We mochten niet meer fysiek trainen en dat duurde ook langer dan we hoopten. Vele vragen vroegen onze aandacht, zoals: Hoe gaan we verder? Gaan we online trainen? Geloven we dat we met online dezelfde kwaliteit, veiligheid en impact kunnen bieden? Tijd voor bezinning, met mooie uitkomsten. Niet alleen hebben we onszelf opnieuw uitgevonden, we bieden nu al onze trainingen zowel online als fysiek, maar vanwege deze ontwikkelingen ontstond ook de behoefte aan een nieuwe frisse huisstijl en een aangescherpte belofte.

Een nieuw logo en huisstijl

Onze herkenbare paarse/blauwe kleuren en ons logo hebben jarenlang gediend als rots in de branding. Daar zal in de komende weken verandering in gaan plaatsvinden. Ons huidige logo krijgt een verfrissende en welverdiende make-over met een passende huisstijl die beter aansluit bij onze diensten. Hieronder hebben we het oude logo en het nieuwe logo geplaatst om je alvast een idee te geven wat er gaat veranderen.

 

 

De veranderingen

Ons logo heeft een flinke make-over gekregen zoals je ziet in bovenstaande afbeeldingen. Ook is de pay-off gewijzigd van “Leiderschap en Transformatie” naar “Brengt je in beweging”. We kiezen voor de pay-off “Brengt je in beweging”, zodat het direct duidelijk is wat we bieden en wat jij als deelnemer kunt verwachten.

Maar er gaat nog meer veranderen in de huisstijl. De komende weken wordt de nieuwe huisstijl geleidelijk ingevoerd: we gaan stapsgewijs onze website en ons marketingmateriaal aanpassen met de nieuwe huisstijl, zodat ons merk overal hetzelfde vertrouwen uitstraalt.

Volg ons daarom op LinkedIn en hou onze website in de gaten! En we horen natuurlijk ook graag jouw reactie. Ben je net zo enthousiast als wij?

 

Mariska Rouwendal
TellMore
Adviseur marketing & communicatie

Kantoorcoördinator JBBX